Bestill sommerutgaven her

Alt er de andres feil

Hate Inc. – Why Today’s Media Makes us Despise One Another
Forfatter: Matt Taibbi
Forlag: OR Books (USA)
MASSEMEDIER / Der reklamen ga følelse av velvære, begjær og behag, gir det nye mediekonsumet følelsen av paranoia, sinne og mistillit. Hat selger. Også på Capitol Hill.

Massemedienes nyhetsinnhold styres av annonsemarkedet og har endret amerikansk journalistikk, skriver Matt Taibbi (f. 1970). Han er medvirkende redaktør og journalist i Rolling Stone. Taibbis siste bok, Hate Inc., er en kritisk undersøkelse av tilstanden i amerikanske medier. Publiseringstidspunktet var velvalgt, i forkant av en forventet hatorientert amerikansk valgkamp.

Taibbi har oppvekstbakgrunn fra Boston, hvor faren hans var TV-stjerne, ikke ulikt TV-serien The Anchorman (2004). Han  har lang journalistisk erfaring fra Russland, Mongolia . . .

Kjære leser.
For å lese videre, opprett ny fri leserkonto med din epost,
eller logg inn om du har gjort det tidligere.(klikk på glemt passord om du ikke har fått det på epost allerede).
Velg evt abonnement (69kr)

Avatar photo
Marianne Solberg
Solberg er ny kritiker i Ny Tid.

Du vil kanskje også like